суббота, 2 октября 2010 г.

Заробіток на посиланнях у нових умовах

Заробіток в інтернеті шляхом продажу посилань зі своїх сайтів є найпоширенішим видом монетизації ресурсів. 22 вересня цього року Яндекс явно продемонстрував тенденцію, спрямовану на девальвацію (зниження або обнулення) ваги покупних посилань, які є основним джерелом посилальної маси при пошуковому просуванні багатьох ресурсів.

За родом своєї діяльності, мені доводитися виступати і в ролі продавця, і в ролі покупця. Тому, ознайомившись з матеріалами, опублікованими Яндексом, я вивів для себе «принципи непродажного посилання», тобто ті умови на яких посилання будуть вважатися природними, або майже природними, і привабливими для покупця. І, виходячи зі зроблених висновків, спробував спрогнозувати які сайти будуть актуальнi, як донори, що прийде на зміну величезній кількості ГС, заточених під Sape.

Отже, мої «принципи непродажного посилання»:

    * Сайт-донор повинен бути схожої тематики із сайтом-акцептором. Тобто сайт медичного заклади цілком підійде, як донор, для сайту про лікувальному харчуванні, але неприйнятний для інтернет-магазину автозапчастин;
    * Сторінка - донор однотематична сторінці-акцептору. Думаю тут все зрозуміло без пояснень;
    * Посилання з'являється в індексі одночасно зі статтею;
    * Посилання розміщується в «тілі» матеріалу;
    * На сторінці-донорі, на бажано і на сайті - донорі, немає інших посилань, що ведуть на ресурси «не по темі».

В інтернет - колах існує думка, що термін початку «роботи» посилання збільшується, тому актуальним стає купівля «вічних» посилань.

Ставши на позицію покупця і визначивши його запити, робимо висновок про те, які ресурси будуть потрібні на ринку купівлі-продажу посилань. Що можна запропонувати споживачеві для задоволення його запитів.

Вважаю, що зараз настав час звернути увагу на блоговий формат сайтів. По-перше, це ресурси з постійно оновлюється конвентом. По-друге, способи та методики швидкого створення богів вже відпрацьовані.

Мені заперечать, що глоби припускають наповнення матеріалом, який коштує грошей або часу. Так, це так. Але розміщення посилань можна робити в окремій рубриці, наприклад «Новини», матеріали якої заборонити до виводу на "Головну». А в якості публікацій (контенту) використовувати хороший рерайт новин вашої тематики.

Саме так я уявляю майбутнє сайтів-донорів: добротний standalone блог, який наповнюється контентом, зі стрічкою «Новин» для продажу «вічних» посилань. По-моєму, цілком гідну відповідь як Яндексу, так і нинішнім ГС-будівельникам.

Комментариев нет:

Отправить комментарий