среда, 13 октября 2010 г.

Google: Вихідні посилання з сайту

Формування вихідних посилань з сайту

Вихідні посилання найчастіше є природними і для багатьох веб-майстрів це не є чимось особливим, про що треба турбуватися. Однак, якщо вам цікаві зовнішні посилання, зворотний бік вихідних, то нижче представлені позитивні і негативні властивості посилань, а також розкрито деякі питання вебмастерів. Почнемо з гарних властивостей вихідних посилань.
Релевантні витікаючі посилання можуть допомогти вашим користувачам
  • надати користувачам більш детальну інформацію про топік;
  • запропонувати користувачам ваше унікальне пояснення на існуючих ресурсах.
Тлумачні витікаючі посилання можуть збільшити довіру до сайту
  • покажіть, що ви виконали дослідження і маєте досвід в аналізований предмет;
  • змусьте користувача захотіти повернутися для більшого аналізу до майбутніх топикам;
  • контактуйте з іншими експертами (наприклад, пересилаючи користувачів на інші сайти, ви, таким чином, будете відомі іншим успішним блогерів і можете почати з ними спільний бізнес).
Коли ви вже будете мати досвід посилатися на інші ресурси, сюрпризів стане менше, але продовжимо наш пост, щоб запобігти непорозуміння ...
Погана сторона: Неконтрольовані (особливо згенерували) посилання і невідомі оплачувані рекламні витікаючі посилання можуть тільки зменшити довіру до вашого сайту.
  • Розміщення великого числа посилань на сторінці збентежить користувачів (ми зазвичай пропонуємо вебмайстрам не використовувати більше 100 посилань на сторінці);
  • Нанесення шкоди довірі до сайту - втрата здорових користувачів і зменшення вашого авторитету в пошукових системах. Якщо ви отримуєте оплату за витікаючі посилання, краще робити їх з аттрібутом rel = "nofollow" або, у протилежному випадку, переконатися, що вони не передадуть PageRank для пошукових систем.
  • Не дозволяйте спамити в коментарях, що забезпечують невелику користь для користувачів. Також, з точки зору пошукових машин, спам в коментарях може об'єднати вас до групи поганих сайтів замість групи серйозних ресурсів. Вебмастера часто додають атрибут rel = "nofollow" для посилань, що генеруються користувачами, таких як спамние коментарі для блогу, в той же час коментарі добре модеруються і за них ручаються.

Відповіді на передові питання про вихідні посиланнях

Посилаючись зовні, посилаю я користувачів з мого сайту назавжди?
Користувачі можуть спочатку залишити ваш сайт, перевіривши релевантну інформацію. Чи можете ви пригадати ваша поведінка на сайтах, які посилаються на хороші статті поза свого домену? Що стосується мене, я завжди повертаюся до сайтів, які забезпечують коментарями та додатковими ресурсами. Іноді я залишаюся на початковому сайті, відкриваючи цікаву посилання в окремому Табі. Дуже ймовірно, що з доречними вихідними посиланнями з сайту ваші користувачі повернуться і ви ніколи їх не втратите.
Вчора був пост, в якому вказувалося, що описовий анкор дуже корисний для внутрішніх посилань. Наскільки він важливий для зовнішніх посилань?
Описовий текст посилань (анкор - видимий текст в гіперпосиланні) допоможе безпомилково об'єднувати web. Це дозволить і користувачам і ботам краще розуміти, що вони отримають після переходу по посиланню на іншу сторінку. Таким чином, якщо це не сильно утруднить, спробуйте зробити анкор описовим.
Чи повинен я турбуватися про сайти, на які я хочу послатися? Що, якщо їх PageRank може бути менше мого?
Якщо ви посилаєтесь на контент і впевнені, що користувачам це сподобається, тоді не варто турбуватися про сприймаємо PageRank. Для вебмайстрів ми привели список хороших і поганих властивостей посилань вище. Ви можете втратити довіру до сайту, посилаючись на спамние ресурси. Однак, розглядаючи посилання, як природні, для забезпечення більшої користі вашим відвідувачам, приводу для занепокоєння немає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий