суббота, 23 октября 2010 г.

SEO Інструменти від Google

Google є однією з найбільш популярних пошукових систем у світі і надає безліч інструментів і сервісів для оптимізаторів та веб-майстрів, рекламодавців, блогерів та ін. Всі інструменти призначені для різних цілей і насправді вони не маркуються як SEO інструменти, проте можуть дати дуже цінну інформацію , статистичні дані та пропозиції щодо оптимізації сторінок для кращого ранжування в пошуковій видачі.
Нижче наведено список інструментів Google, всі вони безкоштовні.
1. Панель Google для вебмайстрів
Дає можливість вебмайстрам детально переглядати ряд звітів про видимість пошукачем тих чи інших сторінок сайту. Наприклад, в панелі можна дізнатися статус індексації, подивитися внутрішні і зовнішні посилання на сайт, дізнатися пошукові запити, що приносять трафік, переглянути помилки індексації, а також мати ряд інших показників, які дозволяють покращити сайт, використовуючи robots.txt, карти сайту та вибирати основне дзеркало сайту.
2. Google Analytics
Інструмент для відстеження трафіку і для аналізу. За допомогою нього можна переглядати детальну статистику про відвідувачів сайту. Google Analytics дозволяє зрозуміти, який контент краще публікувати на своєму ресурсі.
3. Google Traffic Estimator
Інструмент для рекламодавців в Google AdWords, однак, також його можна використовувати для того, щоб дізнатися наскільки буде популярним контент або скільки разів його переглянуть, грунтуючись на ключових словах, заголовках чи фразах.
4. Google Keyword Tool
Ще один інструмент для рекламодавців Google AdWords, який можна використовувати для отримання нових ключових слів для, наприклад, складання анкоров або при створенні статті, щоб отримати більше відвідувачів через пошукову машину.
5. Google Search-based Keyword Tool
Ще один інструмент AdWords, який можна використовувати для знаходження і генерації ключових слів, заснованих на пошукових запитах Google, і ідей для цільової сторінки, яка буде максимально релевантна сайту.
6. Google Website Optimizer
Безкоштовний інструмент для тестування сайту і його оптимізації. За допомогою нього можна знайти, який контент та дизайн краще підійде для користувачів, показуючи оптімайзеру різні версії сайту та відстежуючи характеристики кожної з версій.
7. Google Zeitgeist
Стеження за трендами це не тільки стратегія інвесторів, вебмастера можуть також отримувати ідеї для свого нового контенту (нових статей), грунтуючись на трендах. Google Zeitgeist показує найбільш популярні, що швидко ростуть і швидко падають пошукові фрази і слова за останній рік.
8. Google Trends
Якщо останні дані Google Zeitgeist не такі багатозначні для SEO, то Google Trends дозволяє користувачеві дивитися і порівнювати, як часто ключові слова чи фрази запитувалися в Google за весь час, наскільки популярні ті чи інші теми, що з'являються в новинних статтях, а також, в яких географічних регіонах люди шукали цей термін найбільше.
9. Google Insights for Search
За допомогою статистики пошуку Google (Insights for Search), яка по суті є розширенням Google Trends, користувачі можуть порівнювати обсяги пошуку для фраз і слів по різних регіонах, категоріях, тимчасовому проміжку та іншими властивостями.
10. Trends for Websites
Google Trends для сайтів відображає відвідуваність по регіону, пов'язані сайти, які відвідує користувач та пов'язані ключові слова або пошукові фрази. Дуже важливий інструмент для аналізу конкурентів!
11. Hot Trends
Для веб-майстрів, які хочуть бути модними, так як інструмент показує, що творитиметься прям зараз, показує гарячі тренди - топ 40 швидко зростаючих пошукових запитів на даний момент, оновлюваних постійно протягом дня.
12. Google Ad Planner
Інструмент для рекламодавців і веб-майстрів, забезпечує дуже цінною інформацією по власних сайтах і сайтів конкурентів, такий як статистика трафіку, демографія, інтереси відвідувачів, пов'язані сайти, ключові слова сайту, кількість унікальних відвідувачів в день і т.д.
13. Google Toolbar
Це тулбар для браузера від Google, який показує PageRank сайтів - відносну інформацію про цінності сторінок в мережі (наприклад, побічно показує кількість зворотних посилань на сайт). Значення PageRank допомагає власникам сайтів визначити, які матеріали найбільш успішні і привернули увагу інших вебмайстрів.
14. Google Related Links
Не тільки інструмент для SEO, але також він допомагає утримати користувачів на сайтах, зменшуючи показник відмов і збільшуючи перегляди сторінок.
15. Search Engine Optimization Starter Guide - Документація по SEO від Google в PDF форматі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий