четверг, 21 октября 2010 г.

Використання та оптимізація тега title


Тег <title> є найважливішою частиною сторінки будь-якого сайту, тому варто приділити велику увагу тому, як ви його створюєте. Створення заголовків подібно до мистецтва і не кожен може скласти його потрібним чином з першого разу, для цього потрібно знати деякі тонкощі. Застосовуючи для своїх сайтів наведені 12 порад з використання та оптимізації тега title, ви уникнете багатьох проблем у майбутньому.
1. Тайтл повинен відображати суть сторінки.
Цей пункт відноситься до юзабіліті. Необхідно пам'ятати, що тайтл показується в результатах пошуку в усіх пошукових системах і на нього в першу чергу звертають увагу користувачі. Від того, що ви помістіть в тег <title> буде залежати клікабельність і, відповідно, кількість одержуваного трафіку.
Також тайтл використовується при описі сторінки (або сайту) в якому-небудь каталозі сайтів, каталозі корисних посилань, соціальних закладках та інших соціальних сервісах. Якщо він не буде відображати суть контенту, тоді сторінка не отримає якісного цільового трафіку. Для наочності, порівняйте такі приклади:
<title> Головна сторінка сайту </ title>
і
<title>NIGMA - Інтелектуальна пошукова система </ title>
або ж внутрішні сторінки
<title> Тест </ title>
і
<title> Тест: Справжній ти блогер? </ title>
2. Включайте ваш бренд в тайтл сторінок.
Використовуйте назву вашого сайту або бренд на початку або кінці в теге title на кожній сторінці для того, щоб допомогти користувачам зрозуміти, куди вони будуть переходити і підвищити відсоток повернення. Деякі користувачі пошукових систем пробігають очима вниз по видачі для знаходження трастового бренду.
Варіант 1: Пошукова оптимізація
Варіант 2: Пошукова оптимізація - Вікіпедія
Варіант 3: Optimization.ru: Пошукова оптимізація і просування сайтів
3. Використовуйте різні тайтли на різних сторінках.
Тег title повинен бути унікальним на кожній сторінці, а також він повинен бути унікальним у всій пошукової видачі. Для унікалізації тега усередині вашого сайту, використовуйте в ньому назви статей, розділів, категорій і так далі. Якщо будь-яка стаття розбита на сторінки, тоді в кінці тайтли додайте текст Сторінка 2 з 10 або просто Стор. 2. Для унікалізації заголовків сторінок по всьому пошуковому індексом зручно використовувати ім'я бренду в тайтлах. Однакові заголовки можуть служити причиною появи дубльованого контенту і, відповідно, потрапляння деяких старніцах в "додаткові результати видачі".
Скриншот: пример дублированного контента и повторяющихся тайтлов
4. Тайтл повинен містити в собі ключові слова.
Ключі повинні потрапляти в title природним чином, цим словам пошуковики будуть присвоювати найбільшу вагу з усіх, що зустрічаються в тексті. Тому, оптимізуючи сторінку під певну ключову фразу, варто її, перш за все, включити в тайтл. Внутрішні посилання на певну сторінку найчастіше містять її назву в АНКОРі, також як і при природних зовнішніх посиланнях люди ставлять в анкор тайтл сторінки, тому, якщо в цьому теге не буде міститися ключових слів, тоді ви втрачаєте велику можливість без витрат зробити сторінку більш релевантною для певної ключової фрази і просунути свій сайт по ній трохи вище в пошуковій видачі.
5. Не включайте в title занадто багато ключових слів.
Додавати ключі в цей тег необхідно, але варто знати міру і знайти межу, між seo оптимізацією і юзабіліті. При додаванні ключів в тайтл стежте за тим, щоб він залишався читабельним. Не варто заганяти в заголовок сторінки більше 2-3 ключових фраз, залишайте тайтл насамперед читабельним і зрозумілим для користувачів. При великій кількості ключових слів, створіть кілька сторінок на сайті, кожна з яких буде присвячена 1-2 ключу, таким чином ви укоротіть заголовки і збільшите конверсію.
Приклади довгого і короткого заголовків:
Завантажити музику в mp3 форматі: танцювальна, клубна, електронна, скачати кліпи новинки пісень - музичний портал Muz.ru
MP3collection.ru>> Танцювальна музика, електронна клубна музика
6. Не використовуйте стоп-слів у тайтлах.
Пошукові системи не враховують стоп-слова - ті, які зустрічаються в текстах так часто, що не можуть бути значущими для пошуку. Як правило, це займенники, прийменники і частки. Пошукові машини зазвичай ігнорують стоп-слова, Навіть якщо вони зустрічаються в тексті запиту.
Серед російськомовних стоп-слів можна виділити такі, як: про, і, або, до, я, НЕ, до і т.д. Серед англомовних це a, about, an, as, are, but, be, or, and, for та інші.
7. Кожне слово не повинно повторюватися більше двох разів.
Краще комбінувати слова, вставляти похідні слів і т.д., орієнтуватися в більшій мірі на користувачів. При зустрічі в тайтл слова більше двох разів заголовок стає довгим, нечитабельним і спамним з точки зору пошуковиків. Наприклад, ось цей заголовок:
Nokia 3410 - телефон, чохол для Nokia 3410, корпус Nokia 3410 акумулятор для Nokia 3410
зовсім не юзабельности, його надмірність нагадує спам, який так і норовить нагадати пошуковим системам, чому присвячена сторінка. Краще використовувати в даному випадку такий вигляд:
Телефон Nokia 3410 - чохол, корпус, акумулятор, аксесуари
8. Не використовуйте занадто довгі заголовки сторінок.
Обмеження на кількість символів, що враховуються в теге title для google є 70 знаків, щоб назва в серп вмістилося в одну стоку. У яндексе враховується в тайтл не більше 15 слів, А відображається не більше 80 символів. Якщо ваш заголовок буде більш максимального значення, пошукова машина автоматично обкусає його (google додасть три крапки в кінці).
9. Робіть довжину title не більше 8 слів.
У 70-80 символів досить складно вмістити більше 8 слів, проте, деякі все одно роблять title занадто довгим. Для google кількість врахованих в тексті посилання слів дорівнює восьми, для яндекса - 16. Пам'ятайте, що користувачі, посилаючись на ваші сторінки, не люблять міняти тайтл, вставляючи його в анкор посилання. Орієнтуючись тільки на яндекс і роблячи тайтл більше 8 слів ви програєте у google.
10. Ставте на початку заголовка найбільш значущі ключі.
Таким чином, навіть при довгому заголовку, ви будете впевнені, що ключі увійдуть до анкор внутрішніх і зовнішніх посилань і будуть впливати на посилальне ранжування. Якщо ви любите довгі тайтли, тоді ставте бренд в кінці, а не на початку тега. Зверніть увагу, як роблять заголовки різні компанії та сервіси. Наприклад, Вікіпедія:
Вікіпедія - вільна енциклопедія
однак, для внутрішньої сторінки:
Федеральний конституційний закон - Вікіпедія
11. Використовуйте патерни.
Паттерн це шаблон. Якщо вам треба розмістити кілька ключових слів в тег title, або використовувати кілька модифікаторів, тоді застосовуйте шаблони, на зразок цього:
[Модіф1 ключевік] + [ключевік модіф2] = [модіф1 ключевік модіф2]
Наприклад, Знайти роботу вдома + Робота вдома через інтернет = Знайти роботу вдома через інтернет.
Шаблони можуть бути різними, ось деякі з них:
KW1, KW2, KW3
KW1, KW2 і KW3
KW1 | KW2 | KW3
Однак, варто пам'ятати, що при довгих ключевикам ви можете не вміститися в потрібні обмеження по довжині заголовка.
12. Не використовуйте спеціальних символів.
Пошукові системи підтримують ряд спеціальних символів, які ви можете помістити в тег title. Це наступні символи (не весь список):
Код
Символ
Назва
& &
&
Амперсанд
© ©
©
Знак копірайту
® ®
®
Зареєстрована торгова марка
™ ™

Знак торгової марки
• •

Жирна крапка
§ §
§
Знак параграфа
- -

Знак тире
¤ ¤
¤
Валютний символ
£ £
£
Англ. фунти
€ €

Знак євро
° °
°
Знаг градуси
»»
»
Правобічні подвійні лапки
¼ ¼
¼
Проста дріб
У результатах пошуку спецсимволи виглядають приблизно так:
Пример спецсимволов в заголовке страницы
Раннє, також підтримувалися інші спеціальні символи, який на даний момент просто ігноруються. Серед непідтримуваних символів можна виділити ASCII символи і наступні HTML сутності:
Код
Символ
Назва
&#9650; &#9658;
▲ ►
Жирна стрілка вгору, вправо і ін
&#9786; &#9787;
☺ ☻
Світлий і темні смайлик
&#9788;

Сонечко
&#9792; &#9794;
♀ ♂
Чоловічий і жіночий символи
♠ ♣ ♥ ♦
♠ ♣ ♥ ♦
Карткові символи: піки, трефи, черви, бубни
&#9834; &#9835;
♪ ♫
Музичні символи

Комментариев нет:

Отправить комментарий