пятница, 15 октября 2010 г.

Забудьте про щільність ключових слів

Тема про щільність ключових слів обуждается досить часто. Люди й досі намагаються повторювати ключові фрази безліч разів для того, щоб пошуковий бот зрозумів їх. Пошукові системи більш тямущі, ніж ви думаєте - не варто докладати багато зусиль для того, щоб вони зрозуміли ваш контент. Щільність слів не є частиною сучасного алгоритму роботи пошукової системи з тієї простої причини, що так було б простіше керувати пошуковою видачею, вставляючи потрібну кількість ключів в текст, пошукачі не могли б правильно відповідати на запити користувачів.
Чому концепція щільності ключових слів так ризикована?
По-перше, люди повинні створювати якісний контент для своїх сайтів, не пхаючи на сторінки купу ключових фраз. Також, піклуючись про щільності ключових слів, Створюється ілюзія, що контент призначений в основному для пошукових машин, і тільки потім для людей.
Чому необхідно приділяти увагу замість цього?
Природно, на унікальний якісний контент. Але для того, щоб ця підказка не виглядала звичайною, нижче наведено кілька інших підказок, як оптимізувати ваші сторінки для пошукових систем (а також залишити їх привабливими для людей):
- Увімкніть вашу ключову фразу в заголовок сторінки та теги H1;
- Додайте текстову анотацію до сторінки (як би введення) на самому початку контенту, згадуєте вашу ключову фразу.
- Використовуйте тільки граматично правильні фрази (Як відомо, люди намагаються вживати спрощені фрази, які не завжди коректні. Ви можете натрапити на такі комбінації слів при проведенні досліджень, однак не варто їх використовувати на своїх сторінках);
- Використовуйте синоніми ключових слів (Синоніми є одним із параметрів природного і корисного контенту);
- Використовуйте похідні від ключового слова терміни (Це зробить ваш контент багатшими і більш різноманітним, а також залучить більше пошукового трафіку);
- Переконайтеся в тому, що ваша сторінка легко проглядається - Відвідувач моментально зрозуміє про що йдеться (додайте жирних шрифтів, списків, заголовків). І звичайно ж ви повинні використовувати вашу ключову фразу (або пов'язані терміни) в заголовках і жирному шрифті (таким чином і люди і пошукові боти можуть швидко асоціювати сторінку з ними).

Комментариев нет:

Отправить комментарий